LOGO-HASICUM-CLIPART.png

Dotazy

Potřebujete informace ohledně instalací, nebo nastavení našich produktů? Zde najdete postupně aktualizované odpovědi.

Soubory ke stažení

Zdroj dynamické sekce: Dokumenty (Složka)

Vaše dotazy

Co znamená "Mód výjezdový asistent" v mobilní aplikaci?

Tento mód se zapíná pouze v případě, že instalujete a budete používat aplikaci na tabletu, nebo iPadu. Při poplachu se automaticky spustí výjezdový asistent místo potvrzení účasti.

Dají se přehrát znělky v mobilní aplikaci?

Bohužel v aplikaci znělky možné přehrát není, ale můžete si je vyzkoušt zde:

HasičůmCZ
Technická
Siréna
Oheň

Plánujete dát do aplikace směnový kalendář?

Ano, směnový kalendář bude v jedné z příštích aktualizací aplikace.

Při výjezdu mi telefon sice začne houkat, ale aplikace se nezobrazí, notikace mám povolené?

  • V první řadě prosím ověřte, že máte nainstalovanou nejnovější aplikaci z Google Play, nebo Appstore
  • Zkontrolujte, že jste přihlášení tak, že kliknete na potvrzení účasti "ANO" a nesmí se v aplikaci zobrazit chyba, ale propsat Vaše jméno v seznamu potvrzení
  • Odinstalujte a nainstalujte aplikaci znovu a nechte si zaslat nové přihlašovací údaje na https://heslo.hasicum.cz 

Vzdálená instalace a konfigurace staniční aplikace Hasičům.CZ

Stáhněte si a na svůj PC nainstalujte aplikaci vzdálené podpory. K dispozici je i portable aplikace bez nutnosti instalace.

Následně si pak připravte "Vaše ID" a "heslo", na které se Vás budeme ptát.

Instalace aplikace pro vzdálenou podporu Portable aplikace pro vzdálenou podporu