Dotazy
Potřebujete informace ohledně instalací, nebo nastavení našich produktů? Zde najdete postupně aktualizované odpovědi.
Soubory ke stažení
Zdroj dynamické sekce: Dokumenty (Složka)
Vaše dotazy
Co znamená "Mód výjezdový asistent" v mobilní aplikaci?
Tento mód se zapíná pouze v případě, že instalujete a budete používat aplikaci na tabletu, nebo iPadu. Při poplachu se automaticky spustí výjezdový asistent místo potvrzení účasti.
Dají se přehrát znělky v mobilní aplikaci?
Bohužel v aplikaci znělky možné přehrát není, ale můžete si je vyzkoušt zde:
HasičůmCZ |
Technická |
Siréna |
Oheň |
Plánujete dát do aplikace směnový kalendář?
Ano, směnový kalendář bude v jedné z příštích aktualizací aplikace.
Při výjezdu mi telefon sice začne houkat, ale aplikace se nezobrazí, notikace mám povolené?
- V první řadě prosím ověřte, že máte nainstalovanou nejnovější aplikaci z Google Play, nebo Appstore
- Zkontrolujte, že jste přihlášení tak, že kliknete na potvrzení účasti "ANO" a nesmí se v aplikaci zobrazit chyba, ale propsat Vaše jméno v seznamu potvrzení
- Odinstalujte a nainstalujte aplikaci znovu a nechte si zaslat nové přihlašovací údaje na https://heslo.hasicum.cz
Vzdálená instalace a konfigurace staniční aplikace Hasičům.CZ
Stáhněte si a na svůj PC nainstalujte aplikaci vzdálené podpory. K dispozici je i portable aplikace bez nutnosti instalace.
Následně si pak připravte "Vaše ID" a "heslo", na které se Vás budeme ptát.
Instalace aplikace pro vzdálenou podporu Portable aplikace pro vzdálenou podporu