Dotazy
Potřebujete informace ohledně instalací, nebo nastavení našich produktů? Zde najdete postupně aktualizované odpovědi.
Soubory ke stažení
Zdroj dynamické sekce: Dokumenty (Složka)
Vaše dotazy
Co znamená "Mód výjezdový asistent" v mobilní aplikaci?
Tento mód se zapíná pouze v případě, že instalujete a budete používat aplikaci na tabletu, nebo iPadu. Při poplachu se automaticky spustí výjezdový asistent místo potvrzení účasti.
Dají se přehrát znělky v mobilní aplikaci?
Bohužel v aplikaci znělky možné přehrát není, ale můžete si je vyzkoušt zde:
HasičůmCZ |
Technická |
Oheň |
Siréna |
V aplikaci máme nějaké divné evidenční číslo jednotky?
Ano, evidenční číslo jednotky má v sobě navíc nulu. Je to tak správně.
Jak mám mít správně nastavenou mobilní aplikaci?
Ano, evidenční číslo jednotky má v sobě navíc nulu. Je to tak správně.
Jaý je správný postup otevření mobilní aplikace při vyhlášení poplachu?
- kliknout na bublinu notifikace
- následně odemknutí telefonu buď faceid, gesto, pin, nebo bez uzamčení
- otevře se aplikace pro potvrzení účasti
- potvrdíte, nebo nepotvrdíte svoji účast
Po odeslání potvrzení se nesmí zobrazit chybové hlášení, ale zpráva, že potvrzení bylo odesláno a dolů v seznamu uvidíte svoje jméno.
Plánujete dát do aplikace směnový kalendář?
Ano, směnový kalendář bude v jedné z příštích aktualizací aplikace.
Při výjezdu mi telefon sice začne houkat, ale aplikace se nezobrazí, notikace mám povolené?
- V první řadě prosím ověřte, že máte nainstalovanou nejnovější aplikaci z Google Play, nebo Appstore
- Zkontrolujte, že jste přihlášení tak, že kliknete na potvrzení účasti "ANO" a nesmí se v aplikaci zobrazit chyba, ale propsat Vaše jméno v seznamu potvrzení
- Odinstalujte a nainstalujte aplikaci znovu a nechte si zaslat nové přihlašovací údaje na https://heslo.hasicum.cz
Vzdálená instalace a konfigurace staniční aplikace Hasičům.CZ
Stáhněte si a na svůj PC nainstalujte aplikaci vzdálené podpory.
Následně si pak připravte "Vaše ID" a "heslo", na které se Vás budeme ptát.