LOGO-HASICUM-CLIPART.png

Dotazy

Potřebujete informace ohledně instalací, nebo nastavení našich produktů? Zde najdete postupně aktualizované odpovědi.

Soubory ke stažení

Zdroj dynamické sekce: Dokumenty (Složka)

Vaše dotazy

Co znamená "Mód výjezdový asistent" v mobilní aplikaci?

Tento mód se zapíná pouze v případě, že instalujete a budete používat aplikaci na tabletu, nebo iPadu. Při poplachu se automaticky spustí výjezdový asistent místo potvrzení účasti.

Dají se přehrát znělky v mobilní aplikaci?

Bohužel v aplikaci znělky možné přehrát není, ale můžete si je vyzkoušt zde:

HasičůmCZ
Technická
Oheň
Siréna

V aplikaci máme nějaké divné evidenční číslo jednotky?

Ano, evidenční číslo jednotky má v sobě navíc nulu. Je to tak správně.

Jak mám mít správně nastavenou mobilní aplikaci?

Ano, evidenční číslo jednotky má v sobě navíc nulu. Je to tak správně.

zobrazit plnou velikost

Jaý je správný postup otevření mobilní aplikace při vyhlášení poplachu?

  1. kliknout na bublinu notifikace
  2. následně odemknutí telefonu buď faceid, gesto, pin, nebo bez uzamčení
  3. otevře se aplikace pro potvrzení účasti
  4. potvrdíte, nebo nepotvrdíte svoji účast
Po odeslání potvrzení se nesmí zobrazit chybové hlášení, ale zpráva, že potvrzení bylo odesláno a dolů v seznamu uvidíte svoje jméno.

Plánujete dát do aplikace směnový kalendář?

Ano, směnový kalendář bude v jedné z příštích aktualizací aplikace.

Při výjezdu mi telefon sice začne houkat, ale aplikace se nezobrazí, notikace mám povolené?

  • V první řadě prosím ověřte, že máte nainstalovanou nejnovější aplikaci z Google Play, nebo Appstore
  • Zkontrolujte, že jste přihlášení tak, že kliknete na potvrzení účasti "ANO" a nesmí se v aplikaci zobrazit chyba, ale propsat Vaše jméno v seznamu potvrzení
  • Odinstalujte a nainstalujte aplikaci znovu a nechte si zaslat nové přihlašovací údaje na https://heslo.hasicum.cz 

Vzdálená instalace a konfigurace staniční aplikace Hasičům.CZ

Stáhněte si a na svůj PC nainstalujte aplikaci vzdálené podpory.

Následně si pak připravte "Vaše ID" a "heslo", na které se Vás budeme ptát.

Instalace aplikace pro vzdálenou podporu